2009!

Snart börjar ett nytt år, med nyårslöften och nya upplevelser. Jag börjar mitt nya år på Platå, i och för sig med alla jag känner och mina bästa vänner! Känns skönt att inte behöva planera för en fest eller middag, att redan ha allt bestämt! Annars hade jag nog vid det här laget varit i Bluebay med mina siss. Nu när jag tänker på det hade det varit sjukt kul! Hoppas 2009 kommer bli betydligt lättare och mindre smärtsamt än 2008. Dags att stå med båda fötterna på jorden och lista ut vad jag vill göra. Jag är ganska bra på att göra livsplaner men gör aldrig någonting åt dem.

Idag är det tema sagot och jag är sjukt dålig på att klä ut mig. Tänkte först skita i det, men när alla gick in så mycket för det var jag ju bara tvungen. Hade redan köpt en svart klänning, så vad kan jag göra med den?

Magica de Hex - är lite på häxhumör idag så det passar!




GOTT NYTT ÅR!

(ni kommer få resultat senare!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0