All I Want For Christmas Is iPod touch...

Det har varit mycket prat den senaste tiden om hur sjukt kul vi alla har haft det här året - 2008 är ett år att minnas. Nu är det jul och inte alls långt kvar till ett nytt år. Det är sjukt mycket som hänt, sjukt roliga minnen men samtidigt minnen som man gärna försöker putta bort. Så en natt när jag inte kunde somna låg jag och tänkte på det här:




De Bästa

  

Bästa Stunden



Lena och Henriks förlovning i Åre 
Karin och Erik förlovning i Cannö
Jag ska bli moster i februari

Svårate stunden

 
  

Att lära mig att leva ensam!

Roligaste festen



I Love House Music - Magget

Årets låt



SHOW ME LOVE!

Bästa korten

  

Tvilling citronen som Tuttis hittade på platå
Niklas sätter sig vid fel på när Platå hade söndagsstek

Mest saknad



Stek, stek, Stek Mange Stek Stek Stek
Adam dansar för Mange utanför Vapiano i Sthlm

Bästa Presenten



Diablo




Last night I took a walk in the snow.
Couples holding hands, places to go
Seems like everyone but me is in love
.


Kommentarer
Postat av: caroline.

ååh så fint.. vi har haft ett underbart år tillsammans och jag hoppas på minst 20 st till =)

Älskar dig..

2008-12-26 @ 14:25:25
URL: http://caroliinesdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0