Give Love!

Lördag och klockan är snart tolv. Jag sitter hemma hos Johanna och är sjukt trött. Varit det i en hel vecka nu och det jag ser framför mig är Julafton. Då är jag ledig! Sugen att kanske gå förbi Platå en sväg och se om det är något roligt folk, bra musik vet jag att det redan är =). Pratade precis med Ass, hon hade det bra i NY, sjukt kul att höra. Hon hade även hittat det jag bad henne kolla efter, bästa bästa. Blev superglad.

På måndag ska jag göra en miljongrejer med carrofrö.. Julklappar tvätta städa och allt det där man måste göra innan jul. Får även inte glömma att plocka ner love actually i väskan. Lite av en tradition att sätta på den kvällen innan julafton och bara mysa, slutar med att hela familjen sitter i soffan.



We can give love, give love!
And we gotta (we got) give love, give love!
And we better speak up, speak up!
Cause we just got one world to share
And We gotta (we got) look out, look out
And see the brighter future beneath
Believe we can all leave in peace
Humanity in harmony...


Jesus akristus, nu ska jag inte röka mer! haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0