Hatar att sova utan dig!

Som jag skrev i ett tidigare inlägg, att den svårate tiden detta år varit: att lära sig leva ensam! Jag har så svårt att vara själv, jag gillar inte ens tanken. Inann jag träffade anders hade jag mer eller minde alltid varit själv. Visst att jag hade ett eller annat flyktigt förhållande, men ingen riktig trygghet. Jag tycker om att ha folk omkring mig, för det ger mig trygghet! Nu när jag varit sjuk har jag fått så bra hjälp av mina vänner, de har kommit med mat, cola och film och verkligen pysslat om mig! Igår hade jag väldigt svårt att vara ensam, så Johanna och Astrid kom förbi mig och höll mig sällskap till jag somnade. Så gulligt! Sen hittade jag denna lapp på mitt kylskåp idag när jag kom hem från jobbet.



Jag vet att bilden suger, eftersom min kamera inte är den bästa! Men var bara tvungen att lägga upp den iallafall.
Observera gärna den snygga manskroppen bredvid, önskade mig kylskåpsmagneter i julklapp.

I hope
life treats you kind
And I hope
you have all you've dreamed of
And I wish you joy
and happiness
But above all this
I wish you love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0