Im still a rockstar..

Har fått klagomål från mina kära vänner att jag inte är såå dukrig på att uppdatera min blogg.. Tiden har bara inte funnits till.. Men nu är det dags och jag tänkte ta upp vad som hände förra veckan!



Det här hände förra veckan. En helt ny värld. Jag gillar den. Får en varm klump i hjärtat varje gång jag tittar på den här bilden. Å jag som inte vågade ha de sovande hos mig, haha.. Titti jag lovar att ställa upp nästa gång.. På tisdag är det dags igen =) fast den här gången behöver jag inte åka till nkpg för nya upplevelser. Hade sjukt kul och det var värt all sömnbrist jag hade på jobbet dagarna efter..

      


So so what?
I'm still a rock star
I got my rock moves
And I don't need you
And guess what
I'm having more fun
And now that we're done
I'm gonna show you tonight
I'm alright, I'm just fine


Kommentarer
Postat av: smulan

Kul att du uppdaterade din blogg =) Berätta mer om vilka som är på korten, nya vänner?



Ta hand om dig sötis!

Pusss

2008-11-09 @ 12:43:57
URL: http://smulananna.blogg.se/
Postat av: Sessan

Tack gumman! Jag sov bara med knut och sket i att duscha i morse! :D På fredag har jag inga planer, vad ska vi göra? :) Puss

2008-11-10 @ 17:31:48
URL: http://sezzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0