Shine on!...

Ligger nästan lika med Juicy J, efter 48,5 timmars jobb denna vecka känner jag mig helt livlös. Tur att jag har ledigt imorgon, då ska jag bara ta en skön morgon med mycket frukost.. har varit ganska dålig på att äta frukost den här veckan.. Sen måste jag verkligen städa, ni som känner mig vet hur jag kan ha det ibland.. Jobbat tre pass på Platå den här veckan, Suuuper kul.. Man är mer peppad om man jobbar mer sällan, det märks =).. Sjukt bra musik hela kvällen igår, Dj Alaa måste nog vara den bästa! Jag och Nina peppade upp våra 30 sek på dansgolvet när han drog igång Show me love, såklart!



Torsdag blir det personalfest/inflyttningsfest/fest för festsugna... Det skulle ha varit en inflyttningfest för jobbet, men sen bjöds det till lite folk och sen bjöd jag in de vänner som kände för att komma.. Jag tror det blir sjukt kul.. Alla på jobbet peppar upp iaf och det är ju bra! Lite bilder sen förra festen...

  

Nä, nu ska jag se klart på "mamma söker"!

Kommentarer
Postat av: mr P

tack för att man inte omnäms som danspartner, och för utbliven inbjudan till fest;)

2008-11-16 @ 21:56:06
Postat av: Alaa

Oh... tack för den :) Ses på torsdag! Nästa vecka kommer bli grym! Rocwell på fredag & Alex Lewerentz på lördag... sveriges bästa dj's flyr sthlm för en helg :)

2008-11-16 @ 22:34:08
URL: http://www.alaa-music.com
Postat av: anna

mr p du är alltid inbjuden ! du var ju faktiskt min danspartner till show me love, grymt bra!

2008-11-17 @ 12:01:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0