Superwoman..

Detta inlägg handlar om alla flickor, tjejer och kvinnor där ute som någon gång haft en tuff tid. Min syster visade den bästa låten för mig, Alicia keys - Superwoman.. Gud vad den har hjälpt mig.. För det är något vi alla är! Ingen får trampa på oss och även fast det gör ont måste man resa sig.. VIKTIGT! Fast det finns en speciell som jag tänker på när jag skriver det här och jag vet att den speciella personen är en superwoman. Jag vill bara att hon ska förstå det själv! Jag vill även visa att jag faktiskt bryr mig och det inte går en dag utan att hon finns i mina tankar.. Den här är till dig!

Cause I am a Superwoman
Yes I am
Yes she is
Even when I'm a mess
I still put on a vest
With an S on my chest
Oh yes
I'm a Superwoman

Kommentarer
Postat av: smulan

Jag anser att du är en Superwomen =)!!!

2008-11-15 @ 09:33:44
URL: http://smulananna.blogg.se/
Postat av: Sigrid

<3 Ska ta åt mig av det här! känns som om det behövdes! Tack :)

2008-11-17 @ 21:35:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0