Back to Work

Tillbaka på JC efter en liten sjukskrivning.. Haft sjukt jobbig hosta, men med lite medocin så mår jag mycket bättre.. Idag är det torsdag och vi ska ha jeanskväll på JC.. Så behöver ni nya jeans ska ni komma till mig imorgon, för då kan jag allt.. Efter det utgång på Platå (bästa stället i stan).. Tror det kommer bli grymt där ikväll, därför är jag sjukt laddad! Försöker få med mina kära kolegor på den peppen, men jag har ju några timmar på mig.. Nä nu ska jag äta klart och sen ut och jobba igen..


Något jag inte kan sluta nynna på...

I woke up this morning clouded with my doubts
I wanted to hear you calling my name out
I wanted so badly to trust you
Knowing what you say is true
I didn't mean to keep pushing
Keep pushing me away from me
Pushing me away from me

Kommentarer
Postat av: Therese

Skönt att höra! Hemligheten var väl att vi egentligen skulle haft en mindre klassfest i dag och utgång på Platå. Men somliga behöver plugga.. Hoppas ni får det trevligt! Kram

2008-10-02 @ 15:26:30
URL: http://sezzan.blogg.se/
Postat av: smulan

Hej igen gumman!

Hur har helgen varit, var du ute igår? Jag pratade lite med Pirre förut och han sa att de hade firat Danne igår.



Sitter du i kassan nästa helg? Om du gör det så kan du väl sätta upp mig på listan...för jag kommer hem =)!!!!



Ta hand om dig!

Pusss pusss

2008-10-05 @ 14:50:32
URL: http://smulananna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0