Better in time...

Nu vill jag inte vänta mer, jag vill att det ska vara i slutet av mars och jag åker till åre =).. Fortfarande själv med sis och hennes kille.. Men jag har många sköna prickar som jag skulle vilja ta med mig.. Fast tiden kommer ju gå fort.. 3 dec fyller tuttis år och vadet är slut, jul och nyår, bästisarnas födelsedagar och den stora pangfesten.. Får absolut inte glömma att jag kommer vara moster innan vi åker, mitten av februari.. Helt underbart.. Livet kan inte kännas enklare, det värsta är bara att jag blir ett år äldre och det ger mig lite panik... Har en plan om hur jag vill att mitt liv ska se ut, jag måste bara välja vad jag ska prioritera i första hand och hur jag ska lägga ihop planen för att det ska bli till det bästa..

Jag har ju ganska många planer men just nu vill jag att det ska vara två som blir som planerat, haha =)

Snart utvecklingssamtal på jobbet.. Det kommer nog att gå bra!

Hej svejs! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0