Call my name..

Shit vilken rolig helg.. 

VÄRT
, att ha sovit 9 timmar på tre nätter och jobbat varje dag.. Torsdagen blev halvlugn med partypinglan Lina från Faaaluuuun.. Dansade loss i vippen inför Jenny och vakterna.. Riktigt bra var vi också om jag får säga det själv =).. Jobbade hela fredagen, det gick ganska bra för att ha sovit så lite.. På kvällen direkt efter jobbet ner till mitt andra hem eller nu kanske det är mitt riktiga hem, PLATÅ.. Bästa personalen.. Träffade Tuttis och CarroJ Åt den utsökta Buffén... Senare träffade vi lite folk och körde en sväng om, men inte på dansgolvet utan i baren haha.. Erik och han banandrinkar skulle jag kunna döda för.. Brorsan blev lite fööör rund om fötterna så han och mange vek av ganska tidigt.. Sen mat och sen hem och sova! Jobbade hela lördagen, sjukt stressad hem.. Skulle på sjukhusfesten och hade tjejmiddag innan.. Kom lite sent men pga att jag jobbade sent.. Körde singstar och olika lekar.. Det var jag CarroJ, CarroF och hennes klasstjejer.. Först gick vi till NH och kollade läget, i min smak var det väll sisådär.. Efter det till Platå och oj viken fest det blev.. Mycket bra folk var ute igår, KUL.. Smet sen hem och sussa.. nu sitter jag här efter ett 7 timmars pass på JC.. Förlåt mig men inbland vill jag bara spy på folk.. Familjemiddag som varje söndag (om man orkar), mycket gott med mammas mat.. Hem och träffa tuttis och titta på "ensam mamma söker"... imorgon är det jobb igen!

I woke up this morning clouded with my doubts
I wanted to hear you calling my name out
I wanted so badly to trust you
Knowing what you say is true
I didn't mean to keep pushing
Keep pushing you away from me
Pushing you away from me






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0