Love Lockdown..

Inlåst.. Som jag redan berättat sov jag hos en vän inatt för en anledning.. Den vännen började jobba tidigare än mig, så den personen skulle lämna nyckeln i brevinkastet.. BUT med stort M, så glömde den personen det.. Låset är ett lås man måste ha nyckel för att komma ut.. Så när jag skulle till jjobbet kunde jag inte komma ut.. Skit! Så fick ringa min underbara mamma, hon fick gå och hämta extranyckeln.. Det tog typ ca 1 timma så JA sen till jobbet.. Skit! kunde ju inte hoppa från balkongen.. Då hade jag ju aldrig kommit till jobbet... Fick ta taxi till jobbet så 250 kr fattigare kom jag 40 min sent.. Illa men the boss blev inte arg, han förstod.. Lika så The BIG boss förstod, annars hade jag blivit arg på syrran om hon inte fattat haha.. Konstig dag.. Tur att det fanns internet, så jag kunde prata med min kusse Fanny och Sessan och Mr Dj..

Imorgon fika i Norrköping med Sessan!

5 - 7 dec kommer min kusse Fanny hit och jag ska lära henne allt jag kan.. Det kommer bli mycket fika, middagar och fest och stället kommer vara Platåååå


So I keep in mind
When I'm on my own
Somewhere far from home
In the danger zone
How many times did I tell you
‘fore it finally got through
You lose you lose

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0