TRISTAN GARNER !!

Bästa som har varit på Platå, det är inte den bästa kvällen det här året men kommer garanterat på en andraplats =).. Tror jag hittat en ny låt att gå och nynna på: TRISTAN GARNER - GIVE LOVE... Riktigt skön låt, synd bara att alla på JC inte alls tycker om samma musik som jag, annars hade jag haft låten på jobbet redan nu! En kille som borde passa sig i framtiden och alltid titta vem som kommer bakom är JENS! När du minst anar det kommer en kanna med vatten rinna ner för ryggen på dig, jag ska bara vänta till det blir minusgrader först! Hade sjukt kul med Siggan igår också, värt att nämna! Jenaskvällen gick lysande, efter en cider så fattar men helt plötsligt mycket mer =).. Nu är jag på jobbet och har två timmar och 30 min kvar, sen ska jag träffa CarroJ för en fika på Yngves och sen sitta i kassan på Platå. I helgen ledig. Blir att träffa släkten, gå på stan och självklart en sväng till Platå på lördagen. Det är ju faktiskt Alaa som spelar. Det får man inte missa!


Nu nynnar jag för fullt:

We can give love, give love !
And We gotta (we got) give love, give love !
And we better speak up, speak up !
Cause we just got one world to share
And We gotta (we got) look out, look out
And see the brighter future beneath
Believe we can all leave in peace
Humanity in harmony

Kommentarer
Postat av: smulan

Hej Annice! Vad kul att du har skaffat en ny blogg, nu kommer jag gå in och läsa varje dag. Jag läste att du sitter en del i kassan, vad kul! Är inte Frida kvar?



Skriv snart igen =)

Puss

2008-10-04 @ 09:08:23
URL: http://smulananna.blogg.se/
Postat av: smulan

Hej igen gumman!

Hur har helgen varit, var du ute igår? Jag pratade lite med Pirre förut och han sa att de hade firat Danne igår.



Sitter du i kassan nästa helg? Om du gör det så kan du väl sätta upp mig på listan...för jag kommer hem =)!!!!



Ta hand om dig!

Pusss pusss

2008-10-05 @ 14:44:51
URL: http://smulananna.blogg.se/
Postat av: smulan

Hej igen gumman!

Hur har helgen varit, var du ute igår? Jag pratade lite med Pirre förut och han sa att de hade firat Danne igår.



Sitter du i kassan nästa helg? Om du gör det så kan du väl sätta upp mig på listan...för jag kommer hem =)!!!!



Ta hand om dig!

Pusss pusss

2008-10-05 @ 14:46:19
URL: http://smulananna.blogg.se/
Postat av: smulan

Hej igen gumman!

Hur har helgen varit, var du ute igår? Jag pratade lite med Pirre förut och han sa att de hade firat Danne igår.



Sitter du i kassan nästa helg? Om du gör det så kan du väl sätta upp mig på listan...för jag kommer hem =)!!!!



Ta hand om dig!

Puss puss

2008-10-05 @ 14:47:23
URL: http://smulananna.blogg.se/
Postat av: smulan

Hej igen gumman!

Hur har helgen varit, var du ute igår? Jag pratade lite med Pirre förut och han sa att de hade firat Danne igår.



Sitter du i kassan nästa helg? Om du gör det så kan du väl sätta upp mig på listan...för jag kommer hem =)!!!!



Ta hand om dig!

Pusss pusss

2008-10-05 @ 14:48:12
URL: http://smulananna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0