Var bara tvungen...

Jag älskar att hitta massa gamla bilder.. Å jag har en hel del av dom på min dator =).. förstår inte hur jag hunnit med att ta såå myckert kort.. Bra det för en bild säger mer än 1000 ord.. Visst!

               




Det blev nästan ett litet årskollage.. Födelsedagar, Åre, Adam åker hem, Roligaste sommarkvällen, Blue Bay, Valborg.. Min semsetervecka.. Den som inte passar in är Tukiet förrs året, men jag tycker den e så fin så den får helt enkelt passa in.. Den här bilden på mig och CarroJ tycker jag är såå fin.. Så den får avsluta det hela..Nu ska jag iväg och kuncha med Astrid.. See yaa..

Kommentarer
Postat av: smulan

Åh vilka härliga bilder du har lagt upp...många minnen =). Du är toppen Anna, glöm aldrig det!

2008-10-21 @ 15:30:13
URL: http://smulananna.blogg.se/
Postat av: Anonym

hihi, ser ju här att du redan hittar till mig. Tack för idag :) Puss

2008-10-21 @ 20:43:49
Postat av: ASTRID

ajustdetja, det var jag som skrev det. /astrid ;)

2008-10-21 @ 20:45:00
Postat av: Emilix

Mysiga bilder Anna! :D



Härligt o se att du har joggat igång ett bloggliv igen ;)

kram!

2008-10-22 @ 00:57:56
URL: http://emilix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0