Will work for love!

Har precis avnjutit en suupergod lunch med en av mina älskade systrar, det blev korv om någon undrade.. haha som vanligt när det är matdags.. Bestämde då att Åre resan 09 inte är inställd utan att jag kommer att åka.. med vem eller själv kvarstår att se.. Lenis och Henke kommer ju vara där så jag åker inte själv, men grymt skönt och kul kommer det bli.. nu kommer jag gå på rosa moln i 5 månader..

Ikväll blire Pankisar hemma hos mig med Tuttis, mys och prat om framtiden och vad som händer där.. Vi har alltid för mycket att prata om..

Måste även berätta om mitt nya smeknamn som kom en arbetsnatt på Platå, sisfix.se.. sjukt kul för de som fattar, var tvungen att söka på det bara så man inte kom in på några konstiga sidor.. Men det e lungt..

Nä lunchen är slut och jag måste jobba..

Kör långpanna imorgon, JC dagen och Platå Natten.. Kommer bli nice =)

See Yaa!


Kommentarer
Postat av: josefejn

hahah you go sirranfiiixan.com

2008-10-16 @ 10:32:29
URL: http://jooos.blogg.se/
Postat av: Therese

LÄTT! ;) Men vad för kväll outfit ska jag packa med mig?

2008-10-16 @ 11:35:58
URL: http://sezzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0