Många timmars jobb!



Jag och Emelie i kassan på Platå, en riktigt rolig kväll =)

Efter en kort utekväll i onsdags, försökte jag sova lite och sen upp för jobb.. Jobbade Jc hela dagen, roligt att bara var bara tjejer.. Hade den bästa musiken i högtalarna skaffade fram peppen till kvällen.. Började jobba på Platå kl 23:00 i kassan med Emelie.. Mycket udda folk, kända ansiken och en ur gullig göteborgare.. Ha ha sjukt kul hade vi där ett tag! Idag är jag ledig fram till kl 23:00 när jag börjar i garderoben på Platå.. Tror det kommer bli riktigt mycket folk ikväll.. Jag är hemma hos mamma och pappa för att äta mat och mysa.. Efter det träffa CarroJ, vi ska äta middag på Platå tillsammans.. Godaste Buffen i stan!

See yaa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0