Mitt nya hår!

Glömde visst berätta om mitt nya hår. De kommentarer jag fått under dagen har varit i stil med, Sjukt snyggt, Bara du skulle våga en stådan sak, Typiskt dig! Det stämmer nog, är faktiskt ganska nöjd och trendig har jag kommit på.. Till jag träffade mange och han slängde ur sig att jag såg ut som Pink, måste säga att jag blev lite besviken.. Jag som tyckte det var sjukt snyggt. Så när någon tittar på mig nu tänker jag " en till som tycker att jag ser ut som Pink, jävla skit ".. Vill inte avslöja vad det är jag gjort men det har något med färegn på kappan nedan att göra!



Sjukt snygg kappa, men fick tyvärr inte en bättre bild! 

Kommentarer
Postat av: Alaa

Meh... du har inte sagt att du bloggar :)

2008-09-18 @ 16:01:01
URL: http://www.alaa-music.com
Postat av: Anna

Jag är ju ny på det här med att blogg så ryktet har inte nått alla än =)

2008-09-18 @ 18:20:06
Postat av: Juicy

MEH, skit i mange! du är VRÅLSNYGG!

2008-10-15 @ 17:25:50
URL: http://jooos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0