A super human heart beats in me...

I love you to much it shows,
all my emotions go out of control..
Good for you, bad for me..
when i can hardly see from the tears that flow..


Det är helt sjukt vilken otur jag haft genom mitt liv, varför all denna otur till mig. När jag och syrran Karin gick till Ikano här om dagen pratade vi om att den som har tur, har det hela tiden och den som får otur har det hela livet. Ja, tack, då vet jag. Jag kommer få kämpa hela mitt liv för att försöka slippa min otur! Även mitt samtal med Astrid igår fick henne att inse att oturen ligger på min sida!! Vem har sagt att livet är lätt!!

Nä vaknade efter 5 timmars sömn. Har svårt att sova, men det är inte ok att sova 5 timmar på den natten man är ledig dagen efter! Nu sitter jag och väntar på att Johanna och Ass ska vakna, maaaaaaaaaat.. ringer och väcker de båda klockan elva haha! Blev inget vattenkrig på jobbet igår, vad hände??

It's not a bird, not a plane
It's my heart and it's going, gone away

Varför får man aldrig en kram när man behöver det som bäst?

Kommentarer
Postat av: Emil

Ja, det är så himla synd om dig Anna. All otur skall hela tiden falla på dig. Tur då att alla i din omgivning lever, att du inte har råkat ut för någon allvarlig olycka eller något annat hemskt. För visst är det otur att inte ha råd med alla JC-jeans man vill ha?

2009-04-17 @ 11:50:36
Postat av: anna

Det är precis den slags otur jag pratar om, att jag inte får högre lön av min chef.. Nä, det kommer ta ett tag för mig att inte tro att jag får all otur i världen.. och du emil, du vet väll inte hur länge sen det var jag förlorade någon!!

2009-04-17 @ 11:58:44
URL: http://annnnice.blogg.se/
Postat av: Angelica Jansson

MEN HALLÅÅÅÅÅÅ?! JAG DÅÅÅÅÅÅÅ?! morr

2009-04-17 @ 12:17:17
URL: http://angelicajansson.blogg.se/
Postat av: anna

Men angi!! du har ju allt du kan önska eller??

2009-04-17 @ 17:48:28
URL: http://annnnice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0