Att gå en DJ skola....

Går man in på Dj Alaas blogg idag ser man att han gjort ett inlägg om en Dj skola?? Tror tyvärr det inte skulle funka! Varför jag och Sigrid skulle vilja lära oss är inte för att det är coolt eller ger status, utan för att vi har intresset i musik. Jag har velat lära mig spela sen kanske 4-5 år tillbaka. Jag var för ung och för blyg för att våga. Jag tror inte man kan säga att jag vill bli en Dj och sen bara lära sig. Jag tror man måste ge det mycket tid och ha rätta intresset att lära sig. Tror inte man kan vara en grupp på 7 personer som ska stå där samtidigt för att lära sig samma sak. Jag skulle aldrig säga att jag inte skulle betala för det, men jag skulle aldrig göra det i grupp. Sorry Alaa, jag dissar din idé om Dj skola..



Kommentarer
Postat av: Alaa

Klart att flera kan lära sig samtidigt och jag förstår att det inte handlar om status eller så. Dessutom så tror jag att just intresset för musik gör att folk vill lära sig DJa... så säger de iaf.

2009-04-01 @ 12:43:20
URL: http://www.alaa-music.com
Postat av: Anonym

Ni är ju för roliga. Lets JUST DO IT!:D

2009-04-01 @ 14:01:37
URL: http://aussiegirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0