Day n Nite, Sexy & Lovely...

Så nu kommer en liten summering av de trevliga 24 h som vi hade i stockholm. Resan började halv fem från Linköping till stockholm i torsdags. Gänget var redan på G!



När vi kom fram gick vi raka vägen till t-banan, men hamnade helt fel, Angi hade fått fel adress. Tillbaka till t-banan och satte oss på rätt tåg. Då träffade vi de två andra pinglorna som skulle vara med oss den kvällen, Elina och Zandra! Mycket trevliga tjejjor! Kom fram till hotellet Story som Bingo hade fixat åt oss. Shit vilket fint hotell och sjukt fin inredning!





När vi hade fotat rummet lite var det dags att fixa oss, i panik. klockan hade blivit jättemycket och vi skulle vara borta 22:00. Had sjukt svårt att veta vad man skulle ha på sig och hur man skulle se ut! Efter ett tag var det bara att inse att man ser ut som man gör och att det inte gick att ändra på det då! Vi sprang fram ocg tillbaka mellan alla rum för att få ihop den bästa outfitten för kvällen. Lånade fiiiiinaste skorna av Angi, som har gjort att jag har svåra smärtor i fötterna även idag, men sjukt värt det! Såhär såg vi ut när vi gick ner till Rose(ska uttalas som ros på engelska!)..





Efeter det kom festen igång med gratisdricka och sjuuuukt bra musik! Stämmningen var på topp och så också vi! Blev många egokort kan jag lova, å gud jag gcik ut i bara ben!





"Och tjejer glöm inte bort läpparna!"



Faan blev suddig, jävla kamera som ändrar inställning själv!!









Sen dansade vi vidare hela natten till klockan var halv 4, då gav vi upp eller rättare sagt våra fötter haha! Dagen efter ringer Angi upp oss vid halv tio och säger att det e dags för Frukost och att vi måste cheka ut klockan elva! Frukosten var god men fick inte i mig så mycket, bara mjölk, haha och jag som aldrig dricker mjölk. Jag var sjukt sugen på det och tjejen gav mig ett stooort glas! Efter frukosten packade vi ihop och jag var bara tvungen att ta kort på vårat rum, bombnedslag!



Det var den underbaraste fredagen i huvudstaden stockholm! Vi gick och åt med en vän och efter det gick vi drottninggatan, gamlastan och ner till vattnet. Supermys, och många fina och roliga kort!







16:45 var det dags att åka hem, alla dog på bussen. Då gick luften ur och och vi sov nästan hela vägen. Det finns kanske 200 kort till som jag inte orkar lägga upp men de kommer på facebook inom kort! Detlovar jag!

Nu e det dags för fest  med personalen på JC, sen I Love House på Platå!
Hopp in i duschen =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0