Det här är en sån här dag...

Now this'll be the last time you did me wrong
No more laying up in your arms
No calling, saying you want me back
I'm packing my bags, what you think about that?


Det här är en sån här dag då jag är trött på mig själv! Det bidrar att andra blir trötta på mig, dörför har jag inte ringt någon den närmaste timman.

Det här är en sån här dag jag är sjukt överkänslig och bara blir ledsen för saker hela tiden. Sånna saker som jag annars inte bryr mig om och bara går vidare.

Det här är en sån här dag jag tänker för mycket, på precis allt! För att tänka klart lyssnar jag på musik för att kunna känna stenen lätta från hjärtat.

Det här är en sån här dag jag saknar min familj, min underbara systrar och världens sötaste Carl. Tack Sis för mms från sälen, nu känns det redan mycket bättre!

Det här är en sån här dag jag ara vill krypa upp i mina vänners famn och bara gråts, för inget, för jag gör så ibland.

Det här är en sån här dag jag är ganska ärlig med hur jag fungerar och hur jag mår, som en öppen bok, i know..

Det här är en sån här dag då jag bara kan lyssna på lugn Rnb och bara ligga i soffan och titta upp i taket och vilja vara ensam.

Det här är en sån här dag man vill ha lite bekräftelse, någon som håller om en och berättar hur underbar man är.

Det här är en sån här dag man bara vill släppa taget, berätta sina innersta känslor.

Det här är en sån här dag jag inte borde skriva något på bloggen haha



Kommentarer
Postat av: Angelica Jansson

Men stumpan då! Om han inte kommer kan du få gråta hos mig i slummen. Miss uuuu!! Ringer sen, pusssss



-Angi

2009-04-11 @ 10:30:55
URL: http://angelicajansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0