Det känns bättre nu..



Syns pussmunnen i mitt huvud?


Tack för alla fina sms och samtal igår, BLESS! Tur att jag gick ut med carrof och tjejerna, det gjorde verkligen min dag. Fick en puss av astrid i håret, kul när jag e blond och hon har rött läppglans haha. Vi gick till Platå alla och åt lite buffé, suupergott. Blev så mätt så jag nästan började må lite illa. Det blev att gå hem tidigt även fast jag inte jobbade idag, nu sitter jag här och klockan är elva och ska ut på stan i solen. Jag älskar solen och våren, där är det bästa som finns.. Ikväll är det Platå som gäller! Laddad är jag faktiskt, men tror att det kommer bli sjukt mycket folk.

Nä ut i solen sa jag.



Lina lekte padda!



Maten, mumma!


Kommentarer
Postat av: Angelica Jansson

Jag vill me ut i soleeeen!!



-Angi

2009-04-11 @ 11:42:55
URL: http://angelicajansson.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahah! jag ar ebn padda!

2009-04-15 @ 18:07:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0