En helt vanlig onsdag..

Hmm vet inte om jag orkar med resten av dagarna som kommer, allt för mycket jobb känner jag. Varför tar jag alltid på mig mer jobb än vad jag klarar av. Hmm joo för jag älskar att jobba med event och denna helg är det Brand event som gäller. Superkul, får fem av fem toasters. Innan det är det månsterpass på JC och nattklubben på Platå.

Allt det jobbiga känns faktiskt mycket bättre nu, jag känner att jag har extra energi idag! Har nog hunnit smälta allt en aning nu. En vacker dag kommer ni få veta vad det är jag skriver i gåtor om, men för tidigt att avslöja nu mina vänner!

Jag bara älskar mina vänner, de är bäst. I söndags åkte jag till CarroJ en snabbis efter jag varit hos mamma och pappa, Hon är grym för hon ställde/ställer verkligen upp för mig. I måndags träffade jag Siggan och CarroF, Ass kom efter ett tag. Vi åt middag, pratade och skrattade. Superkul! Igår var det Jag, Angi, Ass, Titti och Johanna hemma hos titti, kollade desperata och lyssnade på musik. Supermys

RAU!

Kommentarer
Postat av: sara

Kul =)

Trogen på din med :)

2009-04-22 @ 17:41:12
URL: http://barasaraaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0