Glad Påsk!

Kollade precis in smhis sida, suuperbra väder till helgen och jag är ledig lördag söndags från JC. igår vet jag inte vad som hände. Jag och ass skulle träffa sngi för ett glas vin och inget mer. sen kom jens in i bilden då blev det två glas vin! Efter det kom Alaa in i bilden så vi var bara tvugna att dansa lite och efter det kola man på klockan och sa "oj oj oj då!". sprang hem, hoppade i sängen och hoppades på att inte vakna upp idag. Meeeen det gjorde jag och nu sitter jag här på jobbet, lite tröt och ska jobba 10 timmar! Hur ska jag palla med det? Jag har även lovat bort mig ikväll för ännu en rolig utekväll på Platå!

Ses i dimman!

Kommentarer
Postat av: Angelica Jansson

Ikväll ska vi daaaaaansaaaa! Livin' the dream! ;)



Pöss -Angi

2009-04-09 @ 14:27:35
URL: http://angelicajansson.blogg.se/
Postat av: Lilla mucken

Vad söt du är. :)

2009-04-09 @ 16:04:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0