I Love House, Helt fantasktiskt!

Kvällen igår var helt otrolig, helt klart värt att gå ut. När jag åkte hem från Stockholm bestämde jag mig för att inte vakna upp en till morgon och vara trött när jag ska jobba. Meeen så blev inte fallet! Igår började hetsen om fest redan på jobbet, jag vill ju så gärna gå till Platå. Var supertrött och har fortfarande ont i fötterna, helt sjukt! Jag har aldrig haft turen att vara ledig en kväll som denna, så svaret blev självklart JA för utgång. Fetsen började hemma hos min chef Gustav med singstar, sjukt nice. Stämningen var på topp! sen gick vi ner mot stan och självklart PLATÅ för min del. Fick med mig nästan alla på förfesten så jag var nöjd. När jag studsar upp i trappan är det SHOW ME LOVE, kunde inte komma in bättre. Den låten ger mig glädje så jag studsade vidare mot baren. Hälsade på alla jag kände och studsade jag vidare in på dansgolvet. Helt sjuk stämningen på Platå igår, inte en sur min, alla var superglada. Alla var också blöta av svett, för dansgolvet var packat men det gick inte att stå still. Grabbarna Alaa och Zutko gjorde verkligen sitt i Djbåset, där var också stämningen på topp! Träffade en massa gamla ansikten, det gjorde mig glad!

Tack för en helt fantasktisk kväll! (när är det dags igen?)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0