iLOVEhouse...

Musiken gör ju att man får rysningar!!



Efter jag lämnat tillbaka Carl till sis så tog vi en liten shoppningtur på stan. Angi och CarroF var med då, CarroJ gick hem men Nalli och Ass skulle tvätta! Jag hade sett ut ett par skor som jag bara var tvungen att testa. Hade så sjukt tur, fans bara ett par 37:or kvar! Med CarroF och Angi som smakråd köpte jag dom och oj vad nöjd jag är att jag gjorde det idag! Lite vågade kanske men jag är nöjd, tror killen i butiken sa att de var 12cm höga och om man räknar bort platån vid tårna så är de kanske 7cm..



Shoppade även en ny väska och en ny klänning som jag hade på lördagen.. När klockan var halv åtta kom jag och CarroF till platå för vi skulle åka med Alaa och Mange på I LOVE HOUSE! Ass kom efter ett tag och Valpen var redan där. Angi skulle med också men henne hämtade vi i ghettot ;).. Haris och Zutko följde även med. Full bil! Något efter kom Mo, Siggan och Titti.. Ett helt gäng, superkul..





När vi kom dit så var tanken att vi skulle sitta i en park och dricka lite, men det var svinkallt så vi satt på en parkering i bilen...





Här har jag sagt något riktigt dum, men ibland får man vara blond!!
Kvällen var rolig iaf, träffade många ansikten som jag kände igen. Roligt att man träffar folk som var helt otippat att amn skulle träffa!! Nu får lite mer bilder avsluta det här inllägget.....















Så det var nog allt jag vågade lägga upp på bloggen... Så fort jag har lördagens bilder kommer en uppdatering..

Peace love and denim...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0