Jag vet...

att jag verkligen inte får säga såhär men jag hade nästan hoppats på lite kyligare väder idag. Var ute och träffade CarroJ å då var det lite kyligt. Jag vill ha min nya hoddie på mig! Den e så mysig och skön och jag är på supermys humör idag (igen).. Har varit för mycket sånt den senaste veckan haha.. BLESS för min nya hood!



Mina nya slitna jeans älskar jag oxå, som mjukisbyxor faktiskt. fast nu är hålen mycket större eftersom jag inte är så försiktig när jag ska ta på mig dom! Inte bra inte bra. Nä nu sak jag ut i solen, det får bli min nya jeanskjol från Jc istället!

PUSS

Kommentarer
Postat av: steVe

tung tröja som fan!

2009-04-19 @ 13:18:45
URL: http://stevieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0