Min lediga Påskhelg!

Jag hade turen på min sida och fick vara ledig Påskhelgen, weeei så bra. Det har varit en riktigt bra påsk om man bortser från vissa missöden haha. Mycket kort har vi tagit oxå.. Det har varit såååå mysigt! Jag verkligen älskar alla mina vänner!!

Här kommer helgen!

Lördagen

Min första vårhelg invigdes med mysfika med Sara och CarroJ, och underbara Nelli. Jag bara älskar barn!!



Efeter ett tag kom även bästa Ass och åt en bit mat!! Men vi ville bara lägga oss i sooolen. Då ringde jag Johanna som jag hade lovat, så hon kom med två stora filtar och så gick vi till trädgårdsföreningen. Köpte med oss dricka och vindruvor. Det var så skönt att bara ligga i solen och slappa. Ladda batterierna för kvällen, jobbade på Platå, weeeii..



Kvällen blev det grillning, men ass kunde tyvärr inte följa med, hon skulle på släktmiddag. Jag, Johanna Zutko och Alaa drog och handlade mat. Mumms första grillningen för i år. Inget avancerat utan det blev hamburgare.





Grillmästarna!


Efter detvar det Platå som gällde, sjukt taggad (not) på att jobba. Ville bara grilla mer och bara vara hemma men det gick ju inte. Passet blev ett av mina roligaste pass ever! Vattenkriget med tejerna bakom baren måste vara det roligaste!! Det bästa måste vara Alaas mix på Show me love! det finns bara ett ord för det och det är BLESS! Kun de inte sluta le, blev helt tokig i den. Han har även lagt upp den på hans blogg, klicka här!

Söndagen

Sov till klockan var halv tolv, suuurt! Men vädret var inte lika fint så det gjorde inte så mycket. Tanken var att ligga i soolen men det var lite kallt. Så vi fikade en stor del utav dagen, folk kom och folk gick. Sorry, men orkar inte nämna alla!! Kvällen skulle varit lugn och jag var inte alls pepp på fest, men ni som känner mig vet att mig kan man alltid övertala.. Så det blev Strandgatan2. Det får bli ett annat inlägg, för nu håller jag på att dö av sömnbrist!

Natti natti...

Kommentarer
Postat av: Juicy

haha vattenkrigen.. vi slöt fred......men vänta du tills nästa pass.. MOUAHHAHAHHAA

2009-04-16 @ 10:41:41
URL: http://jooos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0