Musik är det bästa som hänt mig!

Musik får mig alltid att må bra, att kunna gunga med utan att tänka på allt som snurrar i mitt huvud! Shit jag känner mig helt förvirrad. Vet inte vad jag ska jag och hur jag ska agera. Såg på Jossans blogg att hon gjort upp en liten lista på vad hon lyssnar på nu, haha, det skulle jag aldrig kunna göra. Tror ni skulle bli ganska förvånade faktiskt, eller inte ni flickor som känner mig väl men ni andra. Det finns en väldigt hård och stark tjeje, men även en mjuk och sårbar tjej under mitt skal som är min kropp. Många kan nog läsa av mig ganska snabbt beroende på vilken musik jag lyssnar på hur jag mår och hur jag känner! Fast försök inte med det nu för då skulle ni nog bli lika förvirrade som mig haha.

Nu ska jag göra min lilla lista på vad jag lyssnar på och varför!

Vet inte om många av er har hört den här låten innan, men den e sjukt bra! Den här låten är så mysig och jag älskar Rihanna. Låten gör mig lugn och texter är en mycket viktig sak för mig!

Now this is the sound of a broken heart
There's only one reason why we're apart
She never woulda made it to your car
If it wasn't for the club, I'd still have my love
We would still have us
I'd still have my loveeeeeee
We would still have us


 


Den här låten gör mig bara glad, för varje söndag jag kommer hem till mina föräldrar sätter min pappa på den här låten på högsta volym och klappar i takt. Han här bara för söt och han är världens bästa pappa. Den här låten har även en väldigt bra text, bara man ger den en chans.


I'm delirious
Are you serious?
What goes on in your head?
I'm just curious
Cos' I'm hanging here
Got me dangling here
Think your love, oh your love has got off my head





Staind - Aaron Lewis, helt sjukt bra! Mycket minnen från i sommar. Sena nätter hemma hos Titti. Fick även veta från Chrille att de spelar i slutet av juni och jag måste bara se dom.

But you always find a way to keep me right here waiting
You always find the words to say to keep me right here waiting
And if you chose to walk away I'd still be right here waiting
Searching for the things to say to keep you right here waiting





Buller for my Valentine något som också ger mycket minnen från sommaren och stockholmsresan vi var på nu! Vill inte gå in på detaljer men jag och Titti lyssnade på det i bussen.

There's always something different going wrong
The path I walk's in the wrong direction
There's always someone fucking hanging on
Can anybody help me make things better?




Det här är vad ni kan hitta i min iPod, nu ska jag lyssna vidare.....

Kommentarer
Postat av: Alaa

Roger Sanchez feat. GTO - Turn On The Music (Axwell Remix)



http://www.youtube.com/watch?v=BaOKJ38VRTQ

2009-04-08 @ 14:54:58
URL: http://www.alaa-music.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0