Söndagens bravader!

Så nu kommer vi till vad som hände på strandgatan 2 i söndags! Tänker inte gå in på detaljer men två missöden hände, men kul hade vi haha.. här kommer lite kort från söndagen!!



Tuttis!



Ghetto Fab!



PUSS!



Astrid kom, lite morgontrött bara!



Peace!



Systrarna, bless!



Sannis!



Ehhhh...



Blixten är för stark!



Smile!



Hallåååå!



80 talet vart tog du vägen?



NKV!



ååååå!



Sniggt!



Vad gör vi här??




Apa??



Titta vad jag kan!!



Hoppla Hoppla!



Det här är mitt MAX!



Taxi, Svart taxi!!



Pose!



Skål!



Angi!



Pose!



NINAAAAAAAAA!


Nä sen gick min kamera sönder och ingen vågade ta kort igen haha.. Bra själva displayen är trasig så jag kan fortfarande ta kort.. Liste svårt att sikta rätt bara.. Resten av korten kommer ni aldrig få se och det kan jag garantera.. För de vill inte de andra som var med på korten..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0