Vänskap....

Ibland förstår jag mig inte på vänskap. Man tror att man känner någon men det visar sig att man inte har en aning om hur personen fungerar eller tänker. Har insett att alla har olika sätt att se på vänskap. Från och med nu ska jag aldrig mer ge min tid och energi till någon som inte förtjänar det. Varför anstränga sig att lära känna någon som du aldrig kommer lära känna på riktigt??

Jag har de personer jag ska lägga min energi på, som ger mig allt jag kan önska mig.. RIKTIG VÄNSKAP! Jag ser fram emot att leva mitt liv med mina vänner, se de förlova sig, gifta sig, skaffa barn och allt livet har att erbjuda. Både uppgångar som nedgångar, vi kommer alltid finnas för varandra!

TACK för att ni finns...


Kommentarer
Postat av: astrid

du ger mig riktig vänskap. puss

2009-04-28 @ 23:26:07
URL: http://kalasdesperat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0