Vattenfall och BrandEvent..

I helgen jobbade jag på Massa Mässor i Cloettacenter. Jag jobbade åt Brandevent, för Vattenfall. Vi hade den snyggaste montern av alla. En isbar, jag fick vara barchef hela helgen. Sjukt lite folk men vi gjorde allt för att ha roligt iaf. Med bra musik och lite dans kan man få sig ett gott skratt iaf. Alla som kom från Vattenfall var supertrevliga, och Erik gör att jag alltid får magknip, han är bara för rolig. Jag har ju skrivit i ett tidigare inlägg att jag verkligen saknar att jobba med event. Det är sjukt kul och uppfriskande. har även pratat med valpen nu så han ska informera mig och det finns något på ActiPro..



Lite bilder från helgen:




















Kommentarer
Postat av: Sarah

tjenis....nu hamna jag här igen på din sida som jag sa på stan hehe..facebook markandsför! Va e det dära för "mässa du e på" då du bär den gröna tröjan? Kolla på bilden med apparaten, det ser ju ut som den scannar dig??

huh?



Vi ses :) / Sarah

2009-05-02 @ 17:19:56
URL: http://www.scva.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0