Vinmys på Platå..

Igår var det en onsdag som det hände mycket saker! Vaknade upp och insåg att jag var en mycket lat människa. Skulle göra naglarna klockan tolv så jag satte mig bara vid datorn och uppdaterade bloggen. Vid tolv tog jag mig till NagelEmma och fixade naglarna. Vi var lite oense om vad som skulle göras men jag fick min vilja igenom efter ett tag. Jag är själv riktigt nöjd med resultatet, jag ville ha jeansnaglar! Hon filade ner dom väldigt mycket bara och det tycker jag verkligen inte om. Mina naglar är mitt vapen och även min kvinnlighet. Efter det mötte jag upp syrran och Carl så gick vi till Ikano. Jag jobbade från 14.30-20.00, inte så många timmar att hinna med allt jag ville göra! Efter jobbet blev det vinmys på Platå! Det var jag, Astrid, Emil, Gustav, Angelica, Johanna och två vänner till henne, den ena pratade danska! Många roliga samtalsämnen kom upp! Som Agda 77, vattenläcka, Gottland, Visby, Stockholmsveckan, v29, semester, naket, vattenspridare, sexminnen, kändis, bless, sex and the city.. Hmm stakars killar när jag tänker efter.. Jag var ganska trött, så efter ett tag gav jag upp det roliga och åkte hem...

Idag är jag ledig och ska träffa syrran och Carl.. Supermys med bäbis. Släkten kommer in till stan också så jag ska umgås lite med dom. Ikväll är det Platå som gäller, jobb inte utgång. Hoppas på att det blir lite folk, kvällen går såå mycket sabbare då.

Ses i Solen!





Alla ser lite trötta ut på bilderna..

Kommentarer
Postat av: Angelica Jansson

BLESS! Supermyyyys



-Angi

2009-04-16 @ 12:58:01
URL: http://angelicajansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0