What goes on in your head, I'm just curious...

Som ni alla redan vet jobbar jag på JC om dagarna, just nu har JC ett samarbete med den stora tjejtidningen Veckorevyn. Så om man handlar något på JC får man en tidning på köpet! Jag handlade en hel del när lönen hade kommit och fick mig då en tidning. Det var sjukt länge sedan jag läste veckorevyn, så tyckte att det var roligt att se hur mycket den hade förändrats! Kom till favvo fiket yngves och började bläddra i tidningen. I mitten hittar men en liten bok som ser ut såhär!


Läser man noggrant så är det 17% av veckorevyns läsare som är missnöjda med deras underlivs utseende. Sprättar man upp den lilla boken kommer man till de två första sidorna där det står "ALLA FITTOR ÄR FINA FITTOR!".


Eftersom vi alla ser olika ut finns det ju varken fina eller ful fittor om man frågar mig. Men frågar man en kille finns det nog många krav på hur man ska se ut! Hur ska den egentligen se ut? Rakad eller hårig? Vad är en fin eller ful fitta? 

Det är helt sjukt, var precis inne på Glitzyboggen hon hade för precis en timma sedan skrivit om precis samma sak.. Men hon hade gett en utförlig information om hur hon ser ut och sorry men det sparar jag gärna för mig själv och de som får se den!!

Ge mig ett svar!

Over and out!

Kommentarer
Postat av: slippery sal

rakad helt klart! det är fan 2009 nu, klart det ska vara rakat! sen är det ju fint om det inte hänger ut två rostbiffsskivor ur springan, bort med dom!

2009-04-02 @ 19:43:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0