Your Love!

Vill bara säga en sak, Love in this club, eller hur Angi?

Torsdagen och fredagen har gått ut på att hänga! Eller brist på annat att göra. Vaknade allt för sent igår, ringde Ass och försökte styra upp en lunch. Lovade ju syrran att träffa henne och Carl också, så fick syra ihop det med. Kom in till stan och träffade ass, direkt efter Karin, Carl, Marielle, Hugo, Mamma och Inger.. Mysss med massa barn =).. Efter det gick jag och ass iväg för mat. Kort efter det träffade jag familjen igen på storan för att myspysa med Carl. Efter det Platå en sabbis för lite yatzy med Jens =)..







Kärlek!!





Natten mellan torsdag och fredag! Jobb på Platå, inte den roligaste kvällen men det funkade.. Fick gå av vid två för att dansa lite innan jag åkte hem..



Ass föst in på 90-talet haha

Kommentarer
Postat av: ass

ååååh du var så tvungen va ;) sjukt sliten bild på mig den sista.. ser vilket skick jag var i. aja. räkna med en tillbakakaka :P PUSSPÅDIG

2009-04-18 @ 12:43:21
URL: http://kalasdesperat.blogg.se/
Postat av: Angelica Jansson

Haha yeees! Wanna make love in THIS club! ;) Och Ass - lätt först in på 90-talet, hell yeah! PUSS



-Angi

2009-04-18 @ 16:20:05
URL: http://angelicajansson.blogg.se/
Postat av: Nima

GRATTIS ASTRID!

2009-04-18 @ 16:31:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0