Better in time?

Allt du mister i livet, kan du trots allt leva utan.

På något sätt överlever du, även fast det kan kännas tungt. Ge det tid så klarar du dig. Du ska vara ego, tänka på dig själv. Inte för ego, men att du tar de beslut som får dig själv att må bra! Livet är för kort för att inte må bra, allt du gör ska vara något du kan känna dig stolt över. Att känna sig ensam, kan ibland vara nyttigt. Du lär dig att bli stark och klara dig själv. Du ska stå med båda fötterna på jorden och hålla huvudet högt. Låt inte någon trampa på dig. Viktigaste av allt, du får inte tappa ditt självförtroende, utan det klarar du dig inte! 

Jag kan vara stark,men jag kan även vara svag. Jag kan vara svag mot mina vänner och familj, visa vad jag verkligen känner och tänker. Fast jag ger aldrig upp utan att ge det ett försök, inte ge upp när det blir för svårt. Har jag någonsin gett upp, är för att det inte går att rädda, att det inte finns mer kraft att ge, för att det ska lyckas. Självklart får man vara ledsen, bara det inte tar upp för stor del av en själv. Det är över nu, det finns igen mer tid och energi att ge. Dags att ta ett kliv framåt istället för att trampa bakåt.

Det är över nu.




Våga satsa lite, våga ge lite, våga offra annars kommer det aldrig att funka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0