Dop - Carl Erik Egir

Det var något av det finaste jag upplevt! Dopet för min systerson, min ängel, Carl. Han ger mig så mycket lycka, jag blir varm i hjärtat när jag tänker på honom. jag åkte med mamma, pappa, morfar och mormor till BlueBay (blåvik) klockan tio i lördags morse. Spänd på hur dagen skulle se ut och om min lediga helg skulle bli lika bra som jag hoppats på. Kom fram och träffade heeela eriks släkt, mycket trevlig måste jag säga, man kände sig verkligen välkommen. Fixade med det sista innan vi gick till Blåviks kyrka, mycket liten men mysig precis vid vattnet.



Dopet gick mycket bra och Carl var på bra humör och pratade eller försökte prata med prästen. Mysigt med mycket barn, så jag gick och erbjöd mig att vara barnvakt åt alla. Efter dopet gick alla tillbaka till eriks familjs stugor och åt en sjukt god lunchbuffé som min mamma och mormor hade gjort dagen innan, något av det godaste jag ätit. Efter all mat blev det tåtra som vi stressade i oss eftersom jag skulle på kräftskiva på kvällen i st:annas skärgård. Det blev många fina presenter och nu väntar jag på att fler kort ska komma.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0