Jag kan dansa, jag är inte rädd!

Då var mina två underbara lediga dagar snart slut, men shit vilken tur jag hade med vädret! Solat med tjejerna i ekängen, haft perfekta utgången torsdag fredag. Avslutar min lördag med Ross födelsedagsfest på storan, sen jobb på Platå. Imorgon jobbar jag på JC igen, men det ser jag bara fram emot. Önskade att jag kunde lägga upp mina bilder från mobilen på bloggen. Som jag alltid har sagt och kommer alltid at säga, en bild beskriver mer än 1000 ord! Får se om jag kan hetsa ass till att lägga upp dom på hennes blogg. Dags att ställa sig i duschen för att skynda ner till stan..

Ha en bra kväll. PUSS

"DU är inte jag, JAG är inte du, men jag är inte JAG utan DU!" 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0