Jahaa..

Då är man tillbaka =) med hjälp av spader7 fick jag min sida fixad som jag hade fuckat upp haha.. Skriver mest för att min kära släkt och familj ska veta vad jag gör.. mina kompisar behöver jag inte skriva för, de är jag ju med hela tiden!

Är även tillbaka på jobbet, det e nice.. Sjukt mycket att göra och jag känner att jag e grymt nöjd med allt jag gör. Kommer ta kort på det nya roliga jag gjort, så får vi se om ni tycker jag som jag..

Nä dags att jobba på igen. Hoppas ni får en mysig kväll i solen..

Det pirrar i min mage, hi hi

PUSS

Kommentarer
Postat av: Smulan

Jag är glad över att du har börjat skriva igen!



Puss på dig

2009-08-09 @ 22:52:52
URL: http://smulananna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0