Kick OFF! NKV..

Sometimes love comes around
And it knocks you down
Just get back up
When it knocks you down


Anna ska få åka på sin första Kick Off, yaaaaay.. Så sjukt jävla taggad, då ska jag gå all in ;).. Den är i Göteborg den 12 september. Längtar.. Fick även ett fint sms av min kära CarroJ som ska ha kräftskiva på sitt land den 22 aug, det kommer bli grymt mysigt. Först ska jag på dop i Blåvik, min fina systerson carl ska döpas :)

Ville bara dela med mig av min glädje :)

Ha det så bra, PUSS


Here's to you, here's to me
On to us, nobody knows
Nobody sees, nobody but me




"Varför tack nej till en tillfällig flört, som kan leda livslång kärlek!"

Kommentarer
Postat av: carrie.

Wiiihuuu.. jag älskar att höra att du är lycklig!!!

Vi kommer ha fett grymt kul ass.. Pöss på däh..

2009-08-11 @ 17:31:38
URL: http://caroliinesdagbok.blogg.se/
Postat av: Ashie

Vad mysigt! Låter riktigt kul med kick off! Puss, hoppas vi ses snart! Jag vågade före dig ;)

2009-08-13 @ 11:18:19
URL: http://www.ashie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0