Kretaaaaa :)

Jaha då var det visst bara 7 dagar kvar till kreta, det här var det bästa som kunde hända.. Åker med CarroJ CarroF och Lina, det kommer bli grymt.. ska bara hitta någon som kan hämta oss på torsdagen när vi kommer hem!! det bästa av allt är att passet är fixat och två dagar efter vi kommer hem e det KickOff i Göteborg.. Alltså flyyyt på mig.. Kommer bli grymt, hinnar jobba en dag innan det bli ledighet igen!! vad ska man ha på sig på en KickOff det är ju inte vad som.. Shit nu blev jag stressad igen, men jag får ta hjälp av mina fina systrar för det, de är de bästa när det gäller klädtips för mig.. Nu ska jag snart sova, har monsterpasset på JC imorgon. Men min Ass kommer och ter lunch med mig, det ska bli nice :).. Ska shoppa lite imorgon, men bara lite.. måste köpa allt jag lagt undan, riktigt steeekiga saker om jag får säga det själv.. Jc har blivit sjukt mycket bättre på alla kläder de fått in, både på Tjej och kille.. Bjuder på lite mysiga bilder..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0