Sköna söndag!

Den här söndagen har varit en av de skönaste på länge. Mycket på jobbet hela dagen, så tiden den bara rann iväg. In till stan för at åka till hjulsbro där mina underbara föräldrar hade brassat på grillen. Älskar min fina familj ochjag älskar mina underbara systrar och Carl är det finaste som hänt mig i livet. Från och med nu är Lina min plus en på familjemiddagarna eftersom jag inte har någon pojkvän att ta med, men trivs med tanken på att lina kommer vara med på familjemiddagarna, hon verkar gå ganska bra ihop med min pappa :). Nu har jag varit i stan och fikat med Ass, lina och siggan var med ett tag också. Nu diskat och plockat lite, jag och lina håller på att länsa mina kläder från mamma och pappa haha.. Nu ladda för en dag på jobbet imorgon, känner mig ganska pepp faktiskt..

Godnattpuss ;)



Minnen..
Mina knän blir svaga varje gång vi står nära/
Gjort dumt i mitt liv jag förtjänar inte det hära/
En ängels ansikte e det du har/
Vill inte dela me nån du chillar med jag i ett bad/
Samma gäller mig inga snedsteg jag åker rakt/
aldrig skulle jag riskera en sån här skön sak/
Det e småsakerna som jag fastnar för/ som när jag är på keff humör gör du allt för att hålla stämmningen skön/
Har min rygg o båda mina sidor/
genom svåra tider du e me o lider/
Ditt vackra leende ändrar mitt beteende/
Viskar ditt namn i sömnen omedvetande/
Ja, du e nice, skön min egen drömflicka/
ingenting emot o va med dig in i det sista/
att jag haffa en katt som dig va helt otippat/
spendera en natt me dig står högst på min lista/
Blir hyped varje gång jag tänker på dig/
E väldigt tacksam att du vill vara me mig/
Glöm bort allt det där skitsnacket som sägs/
så länge vi håller ihop så är allt okej/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0