B L E S S ! !





Vad har hänt?! Platensonsdagarna har blivit roliga. Idag fyller Tuttis år och igår tänkte vi köra förfesten till idag. Jag kan inte vara med idag så jag fick passa på att vara med igår. Vi blev väldigt sena ut men värt det iaf. första 30 min trodde jag att det inte var någon på platens som jag kände men jag hade såå fel. hade bara missat alla i 30 min, måste nog börja öppna mina ögon när jag går ut!



Roligast hade jag nog utanför platens.



Worke it, worke it... AAAAA vad kul.





Kolla shommen bakom lina!! hahaha

Lina skulle dansa på en stång, prata thai och utöva några konstiga saker på gatan. Sjukt kul att titta på, hon e en stjärna! Stakars henne att hon har 15 timmars pass idag bara! Jag tror att jag lämnade mitt huvud på platens igår, för när jag vaknade idag var inte mitt huvud kvar, jag var helt borta!



Vem var han?!


Nu e jag på banan igen, tvättar, efter det är allt klart. Nystädad lägenhet, rena kläder och matlådor klara i kylen. MM jag har blivit duktig! Eller iaf bättre än vad jag var förr på att städa och fixa! Nu kurrar magen för mycket, mycket mycket rolig kväll igår!


PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0