Blödigt!



Ja, i dubbel mening.
Jag har näsblod som aldrig vill sluta blöda, sen är jag så förkyld att jag måste snyta mig och kan inte. Jobbigt läge. Kanske måste till vårdcentralen nu då. ÅÅÅ fick precis höra att det har med utmattning att göra och att jag borde ta det lugnt, men va fasen jag är ju bara lite trött, förstörd, överkörd och trasig! Det dör väll ingen av? Det är nyårsafton imorgon och ikväll är det lilla nyår. Så jag ska inte vara hemma. Nu ska jag bara fixa näsan och sen dra till jobbet!

Varför jag är med blödig än bara i näsan är för jag läser alla roliga bloggar som finns. Att läsa allas år 2009 är ju helt underbart men tänk vad mycket man har varit med om, som man om några år inte kommer ihåg på samma sätt!

Jag ska fasen skriva ut min på datorn och göra till ett häfte, så ska jag göra så varje år. Förstå vad mycket jag då kommer att titta tillbaka på när jag är 50 år. jag kommer komma ihåg dom små sakerna eller de tillfälliga personerna i mitt liv.


Japp så blire.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0