Burrrrr..



jag trodde jag skulle dö när jag gick till jobbet idag, fy fan. Till slut kunde jag inte känna min ben, jag kunde knappt gå. Stört, nu vill jag bara stanna här, inte gå hem. Sjukt mycket folk, men vi blir inte överkörda. Tråkigt. Hade hoppats på den här totala julhetsen idag, men på måndag håller jag tummarna för det iaf. Nu är lunchen slut och jag måste in och jobba igen.. Hade varit mysigt att bara vara ute och ta massa fina vinterbilder idag. Älskar att se vitt bara vitt och jag älskar kylan, jag borde inte klaga.




Ha en underbar dag!

PUSS


Kommentarer
Postat av: Nina

Jag vet hur du känner dig. Igår på vägen hem från jobbet blev mina ben bokstavligen till istappar!! Haha. Ta hand om dig Annisen :)PUSS

2009-12-19 @ 15:23:35
URL: http://ninaatashi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0