Dan före dan före dopparedan!




Nu är det jul på riktigt! Snö snö snö!


Sitter i lägenheten nu och försöker komma på allt jag behöver ha med mig till mina föräldrar. Listan blir lång och man skulle kunna tro att jag ska vara borta en vecka. Men jag ska bara till älskade HJULSBRO för att fira jul med familjen.

Idag fixade jag klart alla julklappar, sjukt kul. Träffade Ass först på morgonen, vi hann med en del. Sen lunch med världens bästa Johan. Efter det fixade jag och Johan det sista innan jag var tvungen att ta mig till jobbet. Träffade lilla familjn holmlund/egir. Erik sa att han hade köpt en julklapp till mig och blev ledsen, för det var den sista och han ville också ha. Erik har alltid så roliga julklappar så nu vill jag bara ha julafton. Hoppas på ett litet paket från mamma och pappa, Hoppas hoppas hoppas.

Träffade även "honom" på stan, konstigt. Konstigt!

Jag är i alla falla supernöjd med mina klappar till familjen. Imorgon jobbar jag 9-18 sen är det JUUUUL. Ska packa ner lite filmer också tänkte jag. Min dator är viltigt så jag kan uppdatera bloggen under jul. Har även hunnit vara hemma hos Carroj som var sjukling, tråkigt såhär innan jul. Hoppas hon mår bättre till julafton, ingen får vara sjuk när det är jul.



JulPussar på er alla!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0