Den bästa nya människan du träffade...


2009

Shiiiiit, känns som att vi har känt varandra länge! Kom på nu att det var i år, i januari vi träffades på riktigt för första gången. Du bodde hos titti, jag kom dit, ni skulle ut och jag hjälpte dig med brun utan sol på ryggen. Snyggt! Du var en sprallig tjeja tyckte jag. Roligt med en ny frisk fläkt i Linköping. Vi hade trevligt, pratade om allt. Efter det blev det bara mer. Spenderade dagar, timmar och nätter tillsammans. Minnen som vi aldrig kommer att glömma. Tog med oss "vanliga" tjejer på ÄVENTYR till stockholm. Mysfrukost hos naken andre och jag blev skyldig din vän 20 kr för resten av mitt liv! Minnen som jag kommer ha med mig till jag bli oldie. Minnen som jag kommer berätta för mina barn och skratta. Underbart! Du fick mig att börja bry mig om mig själv, mitt yttre. Lärde mig allt om smink och lärde mig gå i sjukt höga klackar. Vi hade klänningsteman på utekvällarna och lösögonfransar som skulle göra det enklare att flörta. Kommer aldrig glömma den gången du berättade hur din drömkille såg ut och jag yttrar att jag känner honom - GUSTAV. Som du nu är tillsammans med, som du bor ihop med och skapat en framtid med - helt underbart!

Vi är fortfarande så jävla snygga!




















Kommentarer
Postat av: Angelica Jansson

Åh Bless gumman jag vart lite tårögd här känner jag! Är så glad att jag kom hit till Linköping till all kärlek jag fått här. 2010 ska bli ett kanonår gumman! Love u!! (och är skyldig dig en bil för Gustav hehe)



PUSSSSSS -Angi

2009-12-31 @ 01:10:08
URL: http://angelicajansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0