Det var år 2009, del 1.



Nyårsafton 08/09
Underbara nyår, lugn och skön. Jobbade på Platå, utklädd och allt. Kanske inte gjort samma ansträning som de andra men det syns att jag är Magica de hex, eller?! Den som vann första pris i mina ögon är Lina fina, helt underbart! Johanna får också en liten extra guldstjärna, hon arbetade mycket med kläderna och sig själv för att bli Ariel ;). astrid var helt klart den sötaste i mina ögon, Bless.









Januari
Julen är över och nyår. Skönt. Man blickar framåt mot ett nytt år. jag hoppades på att det skulle bli ett bra och lyckligt år. Shi fick jag! Det jag såg fram emot var Chris Brown i sthlm med flickorna. Älskar mitt och Siggans kort, när vi är ass ;). Var på måndagsklubben i januari, skräll! Kan även säga att det var mycket Astrid, Astrid och Astrid. Galna utgångar, Like. CarroJ fyllde även 23 den 19 jan.











Februari
Min månad! Och alla andras. Känns som att alla fyller år i februari! JC fest, KUL. Kan säga gamla gänget nu, saknar! Min födelsedag, en av de bästa. Jobbade på JC, sen hem till Lena och Henke för tacos med familjen, då ingick även Anders i ordet familjen. Efter det LHC-Luleå i CC. Luleå vann mot LHC, Weeei på kin födelsedag. Efter det hem och slira om för att självklart gå till Platå, det var ju ändå en torsdag. Fick en sak av mina kära vänner, snart så. LOVAR! CarroJ CarroF och min födelsedagsfest på Platå, Med alla våra vänner. Underbart!











Nivå åtta! haha







Det kommer mera :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0