Det var år 2009, del 2.



Mars
Ja ni, något av det  mest underbaraste hände mig denna månad. CARL! Jag har aldrig slutat tjata om honom och kommer alltid att gör. Min ögonsten, min underbaraste. Kärlek och lycka i mitt liv. Pappis fyller år och jaa mycket roliga fester! Personalfeeest Platå - den bäästa! Saknade Åre! Ghetto fab feak out i Nyköping- tack Alaa! Totalförsörd i huvudet, hjärtat och stjälen!









April
Här hände det mycket, en otroligt rolig månad. Jag var lycklig fast den mest olyckligaste i hela världen. jag förstod inte hur jag kunde må som jag gjorde, hela jag var en fruktansvärd berg- och dalbana. Sexyfesten i Sthlm med tjejerna- Tack Angi. en upplevelse jag seeent kommer att glömma och dagen efter något av det bästa jag upplevt i mitt liv. Suprise för min älskade ass som snart skulle lämna mig och dra till norge. ERIK PRYDZ i stockholm - Lovely!






hahahahaha



















Maj
Herriiigud vad jag har svarta hål i mitt huvud från den här månaden. troligtvis en månad jag bara ville glömma eftersom den inte finns kvar i minnet, men tuuur att det finns bildbevis! Linköping - Uppsala - Sthlm!












Älskart!


Morgonlyx hos Kusse i Uppsala - pankisar till frukost!





Jaha Dags att gå på sommaren.. ÅÅÅ det får bli ett eget inlägg för mycket info och bilder :P Den värsta och den absolut bästa sommaren i mitt liv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0