Det var år 2009, del 3. Juni Juli Augusti



Juni
Måndagsklubbeeeeen, NKV! Så kände alla och vi fick dit många nya ansikten. Midsommar med alla tjejerna i Grisslehamn! Tack för att ni fanns där för mig den dagen, utan er hade jag inte klarat mig. Måndagen efter midsommar, jag titti fritz och salsan käkar middag hos titti! OCH jag träffar johan för första gången. vi drog till magget och de gick ner till nh för att träffa banken, slutade med att johan och slsan blev misshandlade utanför plaza - kul att man kan skratta åt det idag! Systrarna 26 år. Jag saknar ass så det gjorde ont i hjärtat, fick apdyr räkning när den kom - men vääärt! CarroF tar examen - STOLT!'



Jag och "min" JOOOOHAN





hahahahahahaaaa





tappat bort bilderna från midsommar, hahaha.





JUNI!
Juni får bli stort, en bra månad som faan det här året. jag har semester, är med Johan, besöker stockholm och får bästa minnet för livet. Bryggan ute på ön - ta mig tillbaka. Sanna bjuder in på ön och vi har mysigaste utekvällen i sommarstockholm. Bryggan i ekängen blev välbesök, roligaste dagen när det kom en svensexa på 26 pers haha. jag bor hos Lina Fiiina, det roligaste jag gjort och jag behövde verkligen det då. Hon är bästa! Götlaborg med tjejerna. Ett hur på min gata i Hjulsbro brann ner, fy fasen vad läskigt! Ass kommer HEEM! Underbart fast ändå inte(för henne), men skönt att ha henne hemma! Fest fest fest. Platåchallange - bästa jag gjort på länge! Min första riktiga dejt ever!




















Augusti
Fortfarande semester - Grisslehamn med familjen. Love. Träffade DIG på riktigt. Kul. Ekängen regerade och vi tog dit lite mannligt. Mycket känslor mycket tankar. Tror inte det gick en dag utan att bryta ihop - sanning. Började dock få många fina mms som fortsatte även månaden efter - i LOVE.

















I väntan på El Greko fortsatte jag jobba på JC efter sommaren. Magget fick läggas åt sidan för att ta tag i mitt jobb och liv efter sommaren.

Jag var nyfiken, jag var nyfiken på dig. Du var alltid lika snygg i din ljusblåa skjorta och jag la alltid märke till det!

Den här sommaren har jag fått en vän för livet, en vän jag ska behålla resten av mitt liv. En vän som jag kommer ringa när jag är 40 år vill prata eller ses. Jag älskar tanken på det. Från att kanske bli kär till att få en bästa vän jag kommer få ha med mig hela livet!


Även min vän Lina är en person som alltid kommer att finnas vid mig, piff och puff hittade äntligen varandra. Underbart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0