Det var år 2009, del 4.


Får bli en ensam månad för allt som hände!


September
Resan, resan som visade att ärlighet mot de som står dig nära är viktigast av allt. Jag sårade många under den här månaden och det är jag sååå otroligt ledsen över. Jag sårade de som stod mig närmst, min familj, mina underbara vänner. Jag sårade "min" och det var det värsta jag gjort i mitt liv! Det jag vet är att det aldrig kommer att hända igen.

Det plingade i min telefon, det var måndagsnatt och magget var i full gång. Bartömning om jag inte minns fel. Måndagen två dagar innan vi kom hem. Jag fick en bild, en bild som gjorde skillnad. En sak att längta hem till.

Bara att bakslaget kom när jag kom hem, det var då jag grävde ner mig.

Jag reste mig till slut och började leva igen. Tack Valp! 

Stångs planerades in med min bästa Johan. Mina tjejer + banken. Mellanfest hos mackan med han jobbiga granne och kortspel men johan fuskade.. Platens var meningen men jag och johan kom typ aldrig in.. Gick hem vid 6 på morgonen efter ett lååångt samtal!





























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0